God morgon världen


Idag vaknade jag med huvudvärk.
Det första jag tänkte på som kunde släppa värken var kaffe. Jag drack två muggar men det släppte inte!
Grymt jobbigt.
Samtidigt som jag hade ont i huvudet och gjode rent i toaletten med toaborsten, släppte borsten från "pinnen" Och jag stog där och försökte få upp borsten med pinnen från toan men den bara gled längre och längre in i toaletten. Tills slut fick jag ta upp den med handen!! Sååå äckligt.
Men jag är glad att det inte var min mobil denna gång. Jag har ju tappat min gamla mobil i toaletten.
Så det skulle inte förvåna mej alls om jag tappade min nya.

Jaha nu är man tre ledig. Så jäkla underbart. Undrar vad dom tre dagarna bjuder på för smaskigheter.

Om nån timme eller två ska jag och Marie leta efter svamp i nån skog som hon ska lura ut mej i.
Sen ska jag gå och hämta lilla Liam som vi ska ha tills imorron.
Hur ska det gå med ett barn en hel dag och en hel natt? Mysigt ska det bli men vi får se om vi fixar det.
Och ikväll är det ju IDOL. Det får jag inte missa.
Ett glas vin står på min måste lista denna helg.



Önska mej lycka till i skogen och att jag kommer hem med lite gulisar eller trattisar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0