Gizze 1 år


Idag fyller Gizmo 1 år.
I morse väckte jag han med skönsång "ja må han leva" och han fick skinka till frukost.
Senare när hans "mommo" (Linnéas mamma ) kommer så ska han få paket. Vi har köpt leksaker och Pungchips till han men mommo och moffa dom skämmer verkligen bort den här lilla doggen. Dom har köpt ett halsband och ett koppel för 300 kr !!! Dom är inte riktigt kloka men dom älskar han och Gizze är deras lilla guldklimp.


 

 



Igår tog jag en fika med Mathilda på ett av favoritfiket Ringduvan.
Och som vanligt när jag är på stan så kan jag inte hålla mej i från alla affärer.
Jag hittade en sån söt liten kjol och en tischa men jag köpte INGET ut av det. Bra gjort va?
En sak köpte jag och det var "myrolja" till naglarna för hör och häpna. Jag låter mina naglar växa ut!!
Jag har aldrig haft så här långa naglar och jag är så stolt.  
Jag ska aldrig mer bita på mina naglar, det är så vidrigt. Så mycket bakterier som finns under naglarna och i nagelbanden. Blää vad äcklig jag har vart, men inte längre :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0