Fnas under näsan



Vad snyggt det är när man varit så genomförkyld och måste snyta sej flera gånger om dagen så nosen blir alldeles röd och som leder till att man blir fnasig under nosen.
Vad snyggt det är när man är så blek och finnig. 
Jag känner mej så snygg och fräsch.

Whatever jag är jämt snygg så ;)
Idag har jag tur som får vara ledig. Jag har jobbat hela helgen så jag är jävligt värd denna lediga tisdag.
Ska glida ner till stan antingen till fots eller med bilen och ta en fika med Mathilda.
Jag ska inte handla nånting har jag lovat mej själv nu, Jag har sagt till mej själv att jag får max handla för så och så mycke i veckan men vi får hoppas jag kan hålla det och inte svika mej själv och göra mej själv ledsen.
För att göra nån ledsen har jag verkligen lyckats med. Jag känner mej så dum.
Jag som har förändrats sååå mycket och jag hatar att göra dom jag älskar och bryr mej om ledsna.
Jag hatar det men nu har jag gjort det igen.
Jag har inget att säga om det förutom att jag är så DUM DUM DUM.


Ikväll kommer dom desperata husfruarna tillbax igen i rutan :) Bäste serien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0