Ett spöke?



Igår var Gizmo jätte jobbig. Han satt och glodde på vitrinskåpet och skällde. Vi fattade lixom inte vad han skällde på.
Jag tog honom i famnen och gick bort mot vitrinskåpet och till palmen som vi har bredvid men då reagera han inte. Sen satt han sej igen på mattan och glodde och skällde. Jag trodde att hans ögon skulle ramla ur, så mycket glodde han. 
Jag tror att vi har fått ett spöke som inneboende. Hundar ser ju spöken och eftersom vi har kännt att det är något som är "konstigt" med lägenheten tror jag starkt på att det är ett spöke!
Spoooookiiie :)


När vi var ute och gick vår lilla morgon promenad träffade vi hans lilla tjej Millan. Hon är en svart-beige chiuhuahua som bor hos ett äldre par. I början tyckte inte Millan om Gizmo men nu älskar dom varandra.
Och hennes matte sa att hon gärna kunde vara hundvakt om vi behövde det. Perfekt! Om det krisar sej nån gång så kan man lämna han hos dom istället för att betala för hunddagis.


 

Hösten är faktiskt ganska mysig


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0