Frajdej


Igår "lånade" jag hem Liam i några timmar. Det var så mysigt.
Jag och han gick en liten promenad på stadens gator. Han fick studsa omkring med sina små stövlar på fosingarna.
Han är så söt och charmig. Stora blå ögon och tjocka små kinder. Men han kan vara en liten surunge oxå. Haha.
Jag gjorde i ordning lite välling till han som han då åt upp, sen gick han och satte sej bakom kökstolen och började galskrika!!!!!! Jag fattade ingenting. Haha. Men det gick över så fort vi kom ut.


Vet ni vad då? Runt den 27:e September blev jag av med en svart klänning/tunika.
Jag hade tvättat och Linnéa hade glömt att ta ut den från maskinen.
Jag väntade några dagar för att se om nån hade lämnat tillbaka den, men inte.
Till slut skrev jag en lapp och tejpade upp i tvättstugan.
Jag väntade ytterligare några dagar, ingen klänning.
Vår snälla vaktmästare (som jag tycker är lite smått äcklig ) Ringde till hon som hade haft tvätttid efter oss.
Hon skulle prata med sin dotter eftersom det var hon som hade tvättat.
Efter några ytterligare dagar.... Ingen klänning. Vaktmästaren ringde igen. Då sa mamman att dottern hade åkt till Sthlm och hade kanske fått mej sej nått som inte var hennes, men det var ingen klänning sa hon. Mer en topp.
Vaktmästaren sa att jag nog inte får tillbax den klänningen.
Visst, fine den var inte dyr, men det är själva grejjen. Hon var kvar här på ön första gången vaktis ringde, då kunde hon lämnat tillbax den, nej men då packar hon ner den i sin väska och drar till Sthlm med den!!!!!
Hallå stupid lilla snorunge. Kom tillbax med den nu!!!
Jag är så sur på henne. Kan man inte se skillnad på ditt och mitt. NEJ TYDLIGEN INTE!
Som sagt, det var ingen speciell klänning men jag tyckte om den och saknar den!!!!!!


Nu ska jag dricka min Hallon/mango smoothie. Sen måla naglarna.


Jag skrev fel i mitt förra inlägg " Jag längtar tills vårt första möte." Ska det ju stå.

Förrsten... det verkar inte som det är nån som läser min blogg. Den kanske är för tråkig?!!!











Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag läser :)

2009-10-30 @ 16:51:56
URL: http://haud.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Jag läser oxå

2009-10-31 @ 19:57:31
URL: http://isabellewester.blogg.se/
Postat av: Carro

jag läser Stina:) snart ses vi!

2009-11-01 @ 21:24:02
Postat av: Linda Högström

Jag titta in första gången nu....

kul att du är så aktiv... detta kommer nog bli fler gånger :P

2009-11-02 @ 17:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0