Byxlös



Jag vill vara byxlös just nu för jag har brist på jeans/byxor.
Eller byxor och jeans har jag men dom flesta har gått sönder, antingen i dragkedjan eller så har dom spruckit.
Ett varningstecken på att jag ska köpa nya byxor kanske?
Men just nu känner inte jag för att kasta ut över tusen spänn på ett par nya jeans.
Visst du kan hitta billiga jeans men jag vill hellre ha ett par som är lite dyrare. Tycker dom är snyggast och sitter bäst.
Men jag tror just nu att jag får gå och köpa ett par billiga jeans om jag ska kunna ha råd med allt nu framöver.
Jag börjar redan oroa mej för julen. Det är ju faktiskt bara två månader kvar och dom månaderna går väldigt fort.










Igår köpte vi hem dom här små salt & pepparkvarns hundarna.
Vi köpte likadana till mamma nått år när hon fyllde år tror jag.
Och vi tyckte dom var så coola så nu hittade vi dom igår på La vie. Bara 59 kronor.








Igår var det ju en grå och trist dag precis som idag. Så vi åkte till Hemmakväll och hyrde Johan Falks fjärde film.
Den filmen som alla dom andra var ju bra men den hade nog vart lite bättre om Frank hade vart med lite mera :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0