Help me, please!!!


Är det någon som kan hjälpa mej med min fruktansvära mensvärk?!
Jag måste verkligen få hjälp NU!!
Innan min mens period börjar så går jag och fasar för den dagen jag får mens.
Det värsta är inte värken utan att jag nästan svimmar och att jag kräks.
Idag är den värsta dan jag vet. Idag på jobbet fick jag ont i magen, men jag försökte inte tänka på att jag hade ont (vilket jag tror gör det ännu värre, att gå och tänka på det ) Så jag jobbade på och hade precis hjälpt en boende.
Jag blev så svimmfärdig så jag fick sätta mej ner på huk.
Sen sa jag till min arbetskamrat att jag var tvungen att gå upp i personalrummet och lägga mej en stund på soffan.
Jag slumrade till kanske 10 minuter och jag mådde bättre, Sköterskan gav mej lite värktabl.
Jag gick till avdelningen och försökte verkligen jobba på. Tills jag blev svimfärdig igen, då sa jag att jag var tvungen att åka hem. Jag mådde såå illa och när jag kom hem stoppade jag ner huvvet i toan.

Nu mår jag bättre. Jag känner mej konstig i huvudet och har lite ont. Men jag mår inge illa eller så.
Om det är någon som har tips och råd. Snälla skriv till mej då! Jag vill bli av med det här helvetet.





När posten kom förut fick jag en kallelse till tandläkaren. Den 7 November ska jag dit?!!
Den 7 november är väl en Lördag? Har dom verkligen öppet då?
Ja , jag måste iaf byta den tiden för då kan jag inte ändå. 
Är det inte svindyrt att gå till tandläkaren?!!!



Nu äre iaf helg. Det är en sak som är bra.
Ihelgen ska vi ut på landet och bara ta det lugnt.
Helgen bjuder på Idol, God mat , god dricke, lugn och ro, Promenad i skog och vid havet och lite lite arbete.

Trevlig helg mina vänner


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Okej Stina..mitt tips mot mensvärk är att du och Linneá blir 3..alltså att du blir med barn, då slipper du ju mensen på ett tag :) och sen till tandläkar problemet? en lördag? på Majas dop? nej nej det går icke.. vilken dag har du tänkte att träffa Elin och wlimer? vill oxå träffa henne... Puss

2009-10-24 @ 10:47:04
URL: http://isabellewester.blogg.se/
Postat av: Stina

Det är fler som säger att jag ska gå och skaffa barn men tycker inte det är nån bra idé för min del, men nått ska göras snart för jag står inte ut en dag till.

Näääähää du , tror du att jag ska missa Majsans dop? ALDRIG i hela mitt liv för en tandläkar tid? Noo way. Men är det inte lite konstigt att få tid en Lördag?? Har aldrig hört förut att dom har öppet då. Jo jag ska försöka träffa Elin och lille Wilmer, Söndag tror jag. Du kan väl hänka på ?? Hur mår ni då prinsessor? Vad har ni för er ? Pussssss

2009-10-24 @ 16:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0