snart där



Om 18 dagar är jag back in westerwik. Det är ju inte själva Västervik jag saknar utan mina tjejor som jag inte träffat på 2-3 år. Lite skamligt asså men det blir så när man flyttar och speciellt till en ö, då är det inte så lätt att ta bilen och dra iväg precis. Men den 6/11 ska jag ta med mej bilen och åka över till Sverigelandet.
Ska bli så mysigt att få träffa Maja och Wilmer för första gången. Massa mys <3

Nu har jag städat lite i min garderob. Jag skäms för jag låter det se ut så här.
Men nu har jag tagit tag i det och plockat i ordning lite. Det är mycket som ska slängas eller ges bort men det är såååå svårt tycker jag. De dyra kläderna kan jag verkligen inte ge bort eller slänga. Det går bara inte men jag ska sätta mej ner och gå igenom kläderna lite bättre och ta det steget att bli av med det för jag vet att hälften av kläderna inte kommer komma till använding.




Innan











Efter





Lite skillnad iaf




Den här fick jag av min baby <3







Tjejer! Nu är jag tillbax på 2000-talet ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0