Fredagsmys


Middagen hos mami igår var jätte mysig och trevlig.
Hon bjöd oss på sin blomkålsgratäng. Det var riktigt mumsigt.
Och till det blev det ju såklart några glas vin. Vi satt och pratade om allt.

Men det var inte så roligt när min lillebror kom hem:(
Jag är ledsen för din skull gubben, jag tycker det är jätte jobbigt att se dej ledsen.
Jag har tänkt på dej hela dan idag. Och du vet ju mitt nummer så det är bara att slå en signal. När som!
Älskar min lillebror så mycket.

Ikväll är det dax för fredagsmys. Vi ska snart ner till vår granne Atterdag och köpa lite plockmat.
Sen ska vi ju glo på IDOL förstås och bara hare mysigt.
Praktikanten Marie-Louise kanske kommer hit sen och säger : Va glooj ni på ? Haaj ni aldjig sett en pjaktikant föjut?
Och nu är det ju äntligen helg... Säger jag som jobbar helgen men jag börjar klockan två imorron så det känns som man får lite helg ändå. Det är ju skönt.


GRATTS igen Mathilda. wroooom wrooom :)



 

 






 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0