Baconsjukan

Hallå!!! Nu är jag lite sur på dom som håller på och drar ut på vaccinleveransen. Dom lovade att vaccinationen skulle börjas i början av september. Men eftersom dom skjuter fram det hela tiden så kommer vi väl få vaccinet nästa år och då kommer alla vara sjuka redan. Och jag är en i riskgruppen:-s Förresten så har mamma en i hennes klass som har fått svininfluensan!! Jag ska verkligen ta det där vaccinet, när det nu kommer. Ni som inte ska ta det tycker jag att ni ska tänka igenom det lite till. Tänk inte bara på er själva.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Håller med dig stina.. man gör som man vill men jag tycker att man ska tänka igenom en extra gång, kul om hela sverige insjuknar.. vem ska ta hand om oss åd?

2009-10-16 @ 23:00:25
URL: http://isabellewester.blogg.se/
Postat av: snoook-carro :)

Varför är du i riskgruppen? :/ Ha en fin helg!

2009-10-17 @ 10:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0