ynklig tjej


Jag måste erkänna att jag inte är någon hårding. Den där sprutan mot grissjukan har gjort mej väldigt matt och igår kändes det som att jag hade feber. Jag somnade klockan 22.00!
Men jag ska knapra piller den här helgen som jag är ledig för jag vill inte vara sjuk! Men idag är det okej.
Jag kan iaf äta och snusa och då kan jag inte vara så sjuk. Men jädrans vad det värker i amren. Aaautch!

Nu är Linnéas bror här hos oss tills imorron. Han är ju i skolan idag. Både jag och Linnéa är lediga idag, så skönt att vi kan vara det ihop nån gång, annars jobbar man om varandra jämt.
Imorron ska vi åka ut till Boge med Marie och Tobbe. Vi skulle hyrt en badbalja men den var upptagen. Lite tråkigt när man sett fram mot det. Men vi kan nog hitta på något annat kul.


Hoppas ni alla får en trejvlig helg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0