vi komma från pepparkakeland


Idag har jag spenderat min dag hemma hos Mathilda och Linus och bakat pipparkakor och lussebullar.
Lussebullarna blev lite missbildade och lite för stora men det är så det ska vara, dom ska inte bli helt perfekta.
Det har vart en mysig dag hemma hos dom. Vi lyssnade på julmusik och vilka julkänslor man får.
Jag vill ha Jul nu. Men först får det ta och komma lite snö, tycker jag. För mej är det fortfarande höst, när snön kommer då är det vinter.

Nog om det. Just nu sitter vi med varsitt glas vin och ska äta broccolipaj med lök och tomatsallad. Det ska bli väldigt mumsigt.
Ihelgen blir det jobb för min del men imorron börjar jag klockan två så vi ska hinna med att springa på stan och leta julklappar.
På söndag efter jobbet ska vi på julskyltningen. Så himla mysigt.

Ikväll är det IDOL. Hoppas gosebjörnen Bagge är tillbax. Vi har saknat honom.
Hoppas ni alla får en mysare helg och att mina flikkor tar hand om varandra. Jag är rädd om er när ni är ute och flänger om helgerna ;) Puss på er


Mathilda and the lussecats :)





Linus satte och lata sej :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0