telefontrubbel


Jaha då har man fått problem med den här mobilen oxå.
Igår när jag satt och hade tråkigt på min rast skulle jag skicka iväg ett sms. Då hade språket ändrats från Svenska till kinesiska. Jag fattade 0.
När jag kom hem så behövdes den laddas, men det gick inte, det kom upp i displayn att det måste vara ett ericsson batteri i. Jaha.. Just vad det var.
Så jag fick inte igång den pga att det inte gick att ladda den.
Åkte in till elgiganten idag och jag fick hjälp av en trevlig och hjälpsam kille som hette Grim.
Är inte Grim ett ovanligt namn? Hmm.. Grim.. Jag tänker på hästar när jag hör det?!!!
Skit vart.. Den här Grim kunde tyvärr inte fixa den där på plats så han skulle skicka upp den till Sthlm antar jag.
Det hade vart för jobbigt om jag inte hade haft nån telefon alls. Men nu har jag fått låna Linnéas gamla.
Jag känner mej helt handikappad utan mobil, eftersom jag inte har nån hemtelefon.
Jag hoppas att min lilla mob kommer hem till mej snart och att det inte dröjer två veckor eller så.

Jag har annars spenderat den här dagen med Marie och Tobbe. Vi har faktiskt varit väldigt slöa.
Åkte till Scan och käkade kroppkakor. Mums. Men det var inte lika mumsigt när en styckare kom in med blodiga kläder på sej och uppspärrade ögon, psykopat tänkte jag och glodde som bara den på han.
Fy vad ofräscht å komma in i matsalen med massa grisblod på sej!!! Tur att vi hade ätit upp och skulle åka därifrån.


Nu ska jag ta steka lite körv och göra stuvade makaroner.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0