Sprutan och fotvård


Igår fick jag sprutan. Jag var så himla nervig, är ju nervös för allt nuförtin.
Men allt gick bra och jag överlevde den oxå. Har lite ont i armen och var lite matt igår men än så länge har jag inte blivit dålig och fått feber. 
Jag tror trots allt att jag är en liten hårding ;)

Och idag har jag äntligen utnyttjat mitt presentkort hos en jätte duktig fotvårdare.
Jag tyckte väl innan att "fotvård är bara för äldre" men egentligen är det jätte viktigt att gå och få fotvård och speciellt om man går väldigt mycket. Jag har inga problem med förhårdnader eller vårtor eller nått sånt, men man kan ju va lite torr om fosingarna.
Hon peelade mina fötter och ben. Sen filade hon fötterna och tills sist en underart skön massage.
Det ska jag göra om, och jag rekommenderar andra att gå till en fotvårdare. 


Är tre- ledig nu. Lovely.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha är det någon speciell du varmt skulle rekommendera en fotvård :P ? Bra att du tagit influensa sprutan nu Stajn. Vi får hörs o snacka lie snart! Pöss

2009-11-19 @ 23:55:12
URL: http://sandralej.blogg.se/
Postat av: stina

haha. Jaaaa, men jag nämner inga namn :p Jo jag tog sprutan, men jag ska vara ärlig och tala om att jag inte mår så bra som jag skrev här igår. Jag är jätte matt sandra och igår kändes det som jag hade feber:( Ska det vara så här en månad framöver eller?? Ja det får vi göra min gamle vän. Jag sakner deeej. Puss och kram

2009-11-20 @ 08:48:17
Postat av: Sandra

Nee men det är en vanlig biverkan med feber o trötthet cirka ett dygn efter sprutan. Det ger me sa ska du se! Pöss

2009-11-20 @ 11:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0