skit och ingenting


Guud vad kass jag är på att uppdatera denna lilla blogg.
Jag får skylla på att jag bara har jobbat och jobbat och när jag komit hem så har jag vart så trött så jag har bara slängt mej i soffan och fläskat ut mej där.
Om man är så här jävla slut när man är 23 år, undrar då hur slut jag kommer vara när jag är 46.

På söndag är det första advent. Shittan, redan???
Vi har ju slarvat bort nyckeln till förrådet men Vonna hade en extra nyckel så nu kommer vi åt alla julsaker och adventsaker. Och eftersom jag jobbar i helgen så får jag nog ta och pynta lite grann i morron.


Joooooo....  Jag var på Hemtex och skulle köpa siffror som man sätter i blockljus men dom har tydligen inte sånna. Jag vet att Isabelle har köpt sånna och innan hon visade dom så såg jag nån annan oxå som hade sånna.
Jag vill verkligen ha sånna. Haha mycket sånna det blev.
Men hallå, vart kan jag få tag på sånna siffror?? Nån som vet??



Nu ska jag laga blomkålsgratäng, åhhhh vad gott. Hoppas bara att den blir lika god som mammas.
Sen kommer mammorna förbi på en fika så jag måste slänga ihop en blåbärspaj.






Kommentarer
Postat av: Isabelle

du är så duktig lilla husmora! Jag kanske oxå ska göra blomkålgratäng, Maja kanske får ont i magen??

Pussis

2009-11-30 @ 12:26:34
URL: http://isabellewester.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bella, jag vet inte riktigt om jag är duktig men jag försöker och den där blomkålsgratängen blev absolut inte som mammas. Blev väldigt besviken. Men jag är envis som synden så jag ska allt lyckas nästa gång :)

Jo , tror du inte Majsans mage sätter igång rejält då? Jag tycker inte att du ska ge na det, fy vilka gaser hon kommer släppa ut!! Pusssen

2009-12-03 @ 16:50:16
URL: http://stinanasstromp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0