pain in the ass


Uscha vilken bad day jag har idag.
-Jag skulle ring till doktorn. Dels för att jag har en leverfläck på magen (ganska snyggt) men den växer och blir allt mörkare. Jag är orolig.
-Och sen för min mage.
Men inget av det har jag gjort. Det är som vanligt.
-Jag har grönt hår och det är väl inte så hett precis. Så jag får se om jag ska göra nått åt det, annars kan jag ju starta ett nytt mode.
-Snart ska bilen på skroten för det låter som växellådan åkt ut och ligger och skrapar mot asfalten. hm?!
Och fläkten har lagt av helt så det immar igen i hela bilen.
Jag tänker inte besikta den som jag måste göra snart.  Jag vill inte lägga ner ett öre på den bilen.
-Så då måste jag hitta en cykel och jag tänker inte köpa en ny fin cykel för jag har redan blivit av med två cyklar.

Vad tycker ni om den här?

haha


-Gizmo är sjuk, eller han börjar må bättre. Men det var spya på vår filt och på hans filtar. Mysigt.
Då måste jag köpa en ny filt. (inte för att det är dyrt men det är själva grejjen) så mycket som vi har lagt ner på den där hunden. Hans filtar och halsband..... Ja idag köpte jag en sele till han , det var verkligen en prio 1:a.
För hans halsband sitter så hårt runt halsen så när vi ska dra av det på kvällarna blir han så arg för det gör så ont och för att det sitter så tajt. Stackaren. Men den här selen är mutcho bättro.

Och nu är några julklappar köpta. Det är nått som känns bra förutom att jag är något fattigare nu.
Haha.. Nää fy nu ska jag sluta vara så sur och tvär och låta som Werner.
För jag är inte en riktig Werner, bara ibland ;)
Jag ska promenera till jobbet nu. För jag har ju INGEN BIL!
;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0