min underbara helg i västervik

Från början till slut...

I fredags bar det av till Västervik. Jag var jätte nervös, dels för resan dit och för att träffa alla efter 2 år (minst). Jag var jätte nervig över att köra på båten och köra från O-hamn till V-vik.
det var mörkt, regnigt och jag var beredd på att möta en älg på vägen när som.
Men det gick bra att köra och jag fick inget möte av nån älg. Tur det.
När jag kom fram mötte Sandra bästa Sandra mej vid Fridas port. Jag blev så glad över att se den underbara tjejen. Uppe hos Frida möttes jag av fler underbara tjejer som krama om mej hårt.
Vi såg på Idol och pratade.
Sen åkte jag , carro och sandra hem till sandra, tog ett glas vin och tjattrade.

I lördags var det lilla Majas dop. Jag är så himla glad för att jag fick uppleva den dagen med Maja, med Bella och med dom andra tjejerna. Det var en som fattades och det var ju såklart Jojjo.
Maja var så fin i sina båda klänningar. Hon kommer bli Västerviks snyggaste tjej när hon blir stor.

Efter dopet var man ganska så slut. Sandra ville gå och lägga sej men det var inte vi riktigt med på.
Men vi lämnade Sandra i fred en liten stund och hämtade kläder hos Carro.
När vi kom hem till Sandra började vi korka upp och fixa i ordning oss inför kvällen.
Sen åkte vi bort till Jennie där dom andra tjejerna var och där Jenny (som jag inte träffat) kom och kramade om mej hårt. Var så kul att träffa henne plus dom andra.
Jag var dö seg till en början,jag drack mina 7 cider men det slog aldrig till.
Jag sandra och Emeli, gick hem till sandra för lite fix innan krogen, sen gick vi till Emeli för en liten lakrits shot.
Vi gick ner till stan och till Palle. Sen vidare till Harrys , Morella där jag och Carra tog oss en varsin Jäger-red bull. Då kom jag igång.
Sen blev det Palle där jag och Emeli shejkade loss.
Tjejerna var spårlöst borta. Men till slut hitta vi dom. Kvällen slutade med att vi gick hem till Sandra. Carro somna och vi sov så gott alla tre :)

I söndags mådde man som man förtjänade. Huvudvärk och illamående. Sandra satt igång och stekte sin Fransyska. Vi gjorde oss i ordning och åkte bort till fröknarna Wester.
Jennie och Frida kom dit. Vi åt en underbart god middag som husmor Sandra hade tillagat. Till efterätt åt vi Bellas björnbärspaj. Mums.
Vi myste och gosade med lilla Maja. Vilken söt och helt underbar liten tjej. Så himla snäll och glad liten unge.


När jag tog farväl av tjejerna fällde jag många tårar. Det var jätte jobbigt att lämna dom.
Jag var jätte ledsen och grät nästan hela vägen till Oskarshamn.
Dom här tjejerna som jag spenderat min helg med är äkta vänner. Det är dom finaste vännerna man kan ha.
Fast jag inte träffat dom på flera år vet jag att dom alltid finns. 
Dom är bäst på alla sätt och vis. Jag kommer aldrig hitta några såna bra vänner som dom.
Tack alla för den bästa helgen på mycket länge. Ni gör mej så glad och lycklig.
Massa kärlek.





Har precis sett på ensam mamma söker på tv3 play. Jag missade ju det igår.
Gud vad bra det är det programmet. Åhh Helena fick sin Oskar. Åhh vilket fint par och oj så härligt å se dom kära.








Kommentarer
Postat av: carro

Låter som en toppenhelg du! Kram

2009-11-09 @ 14:38:44
Postat av: Jennie

2009-11-09 @ 19:46:48
Postat av: Frida

Du är en äkta vän Stina <3

Många pussar från Frida och Jennie.

2009-11-09 @ 19:48:42
Postat av: sofie

Hade en toppen helg med dej tjejen :) Så synd att vi inte hann träffas på söndagen, men var tvungen att umgås lite med la familia med <3

2009-11-09 @ 21:06:09
URL: http://fashiongirl.feber.se
Postat av: Sandra.

Stina det var helt underbart & få ha dej hos oss igen! Hoppas hoppas verkligen att du kommer hit snart! Det var precis som förr! Önskar du kunde bo lite närmare så att vi oxå kunde hälsa på dej. Men får bli en sommartripp. Ps. Du glömde din pyjamas! :p Stor kram!

2009-11-09 @ 22:34:40
URL: http://sandralej.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ni är alla äkta vänner, Frida, Jennie , Sandra, Sofie + ni andra. Tack för att ni finns mina änglar och gjorde den helgen till den bästa. Nästa gång ska nog inte vara lika nervöst:) Just det Sandra, jag glömde min pyjamas. Den kan du ha tills jag kommer och hämtar den. Du kan ta fram den när du saknar mej alldeles för mycket :) Puss på er alla.

2009-11-13 @ 09:39:20
Postat av: jojon

Ååå stina jag hade önskat att jag kunde fått vara med den helgen.. :( Men behöver inte vara med för att veta att du är en äkta och helt underbar vän <3 Love från din jojo

2009-11-23 @ 14:07:46
Postat av: stina

Min jojjomojjo. Ne men det var nått som saknades och det var verkligen du. Men du.. Vi ska ses snart, vi måste det. Hur länge är du hemma i vika? för du ska väl tilbbax till norge efter jul och allt? Love you and miss you. Pussar från din ö tjej

2009-11-27 @ 09:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0