jäfla blaaaa ttttaaaaaaa




När jag hade vart och hämtat Linnéa på Posten hade vi en bil som låg i häcken på oss. Och sånt blir stina Näsström jävligt irriterad på. HÅLL AVSTÅNDET!
Så jag bromsade in och irriterade den här bilen tillbax genom att köra jätte sakta.
När vi hade kört ur rondellen så åkte bilen om mej och då pekade jag finger för jag blev så arg, rädd och irriterad. Men det var väldigt dumt gjort. Den här bilen körde efter oss in på vår parkering och när vi klivit ur så stod bilen kvar och sen drog den iväg.
Vi blev jätte rädda för att dom skulle hoppa ur bilen och typ slå ner oss, för man vet ju inte vad folk är kapabla till nu förtin.
Förlåt för mitt dåliga uppförande i traffiken. Jag ska försöka skärpa mej och inte bli så arg när jag sitter bakom ratten.
Sorry....





i love L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0