Illamående och huvudvärk

En kan tro att det är pga nervositet men det är det icke.
Det blev för mycket glögg igår så jag varnar er. Pass upp med att inte dricka för mycket.

Min lille hund är efter mej hela tiden. Han tror nog att han ska få följa med och att vi ska åka ut till "mommo" och "moffa" men dit ska vi ju inte.
Jag tycker det är lite jobbigt. Andra tycker att "vaddå, det är ju bara en hund och du ska bara vara borta en helg."
Men det är inte bara en hund och en helg utan han är en lång helg.
Han är som mitt lilla barn. Han är alltid med mej.
Han är så skön Gizmo. Han har sån rolig personlighet och han går så himla fult.
Jag skrattar åt han nästan varje dag åt hans sätt och åt hans hyss, stil, hans läten och allt.
Haha.

Jag ska sluta vara så larvig när det gäller han. Jag vet. Men jag är väldigt fäst vid han. Så är det bara.
tänk när han inte finns i mitt liv längre. Usch, det ska jag ju inte tänka på.

undra hur jag kommer vara som mamma???
Ja det kan man ju undra tills den dan jag får en unge.


Snart åker jag :) Men först hoppas jag på att Linnéa kommer hem så jag får ge henne en avsked kyss och en avskedskram.


Jag återkommer efter den här helgen.
Hoppas ni alla får en lika bra helg som jag.



Kommentarer
Postat av: Lousie

Hoppas du får de toppen i V-vik :) Ja stövlarn aär min lovers.. :) VI har de jätte bra, fin lägenhet o as bra jobbarkompisar :)

2009-11-06 @ 19:27:00
URL: http://busingye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0