Westerwik this weekend


Igår hade jag och Linnéa lite torsdags mys med årets glögg och god fruktsallad.
Om ni inte har smakat årets glögg som smakar mandarin. Smaka den. Den är super god.
Hur gott är det inte då att ta ett glas varm glögg en kall ruskig, höstdag?? SUPER gott.
Jag måste nog köpa hem fler flaskor av årets glögg, för dom tar ju slut för fort.
Jag hade lite ont i huvvudet när jag vakna i morse, kanske pga för mycket glögg?!!

IDAG , IDAG.. Åker jag till Västervik. Wiiihoooooo.
Jag som inte vart där på flera år. Och då när vi var där så träffade jag mina vänner en snabbis, vi sa hej typ.
Så den här helgen ska bli mycket spännande. Det ska bli spännande att åka på Gotlandbåten själv, att köra själv från Oskarshamn till Viken och att träffa alla tjejorna.
Under den här tiden jag vart borta så har ju två av mina vänner fått bäbisar och det ska ju bli så kul att få träffa dom för första gången.
Varje gång jag vart och hälsat på i Västervik sen jag flyttade till Gotland har jag ett full späckat schema.
Vi får se om det blir lika hetsigt nu.
Ikväll tror jag tjejerna ska ha fredagsmys. Imorron är det dop för lilla Majsan , på kvällen ska vi partajja litegrann tror jag. Och på Söndag ska jag träffa Elin och hennes Wilmer.

Jag ser så fram emot denna helg. Men det är lite nervigt, eftersom det var så längesen jag träffade alla.
Men det ska bli sååå kul.

Nu måste jag nog stryka mina kläder och packa så jag får med mej allt. 
Jag tycker inte om att packa. Jag vet inte vad man ska ta med sej. Men bättre att ta med sej för mkt än för lite.

Förresten, min klänning/tunika är hemma hos mej igen.
Tjejen som hade "tagit" den har vart och lämnat tillbax den.
Så ska det se ut. Men ni, ta aldrig med er mina kläder av "misstag".
Jag blir som en galen kärring.






Kommer sakna er mina små sötingar






Pussss puss från mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0