Onsdag


Det blir inge bilköp just nu för min del.
Jag har ju varit och kollat en liten bil som skulle passa perfekt, men Linnéa har hittat lite bucklor och många repor i lacken. Den här bilmäklaren ska ha för mycket pengar för den, den är inte värd så mycket.
Så det blir ingen bil Jag är lite ledsen för jag ville ha den bilen.
Men jag får fortsätta leta. Usch, vad jag hatar att leta efter bil. Det är inte min grejj.
Jag vet väl inte vad jag ska titta efter eller vad jag ska fråga om!!
Men därför är Linnéa så bra, hon kan det där mycket bättre än mej och jag är glad att hon var med och såg dom fula märkena.

Nu ska jag in i duschen , sen åka bort och få smaka på Maries nybakade scones :p
Ikväll blir det jobb






Kommentarer
Postat av: Frida

Hej Stöna böna :D det är kanon bra, hur är det själv? :) Viste änns att du hade blogg din lille rackare ;) Nu har jag något att göra inatt när jag jobbar :D

2009-11-04 @ 22:07:17
URL: http://kiitas.blogg.se/
Postat av: Stönan ;)

Jaa klart jag har en blogg. Måste ju hänga me lite i trenden va ;) Jo då det är bra med mej. Jobbar du natt? Vart?? Puss

2009-11-05 @ 15:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0