halloween


Happy halloween blev en mycket trevlig helg ute i Boge skogen bland tomtar och troll.
Det blev många roliga lekar. Mycket god mat och mycket god dricka.
I lördags åt vi tomatsoppa till förrätt.  Till Varmrätt blev det en god mustig kycklinggryta med klyftpotatis och till efterrätt åt vi lakritspannacotta med citron frääääsch på toppen.
Sen var det lekar. Alla hade köpt varsitt paket och så skulle man slå med 2 tärningar.
Om man fick två lika fick man ta ett paket. När alla paket var utlämnade så bestämdes en tid och under den tiden skulle man försöka få tillbax paketen.
Jag fick inget paket men Linnéa fick två kökshanddukar och en metalltvål.

Synd att det inte går att lägga ut mitt lilla filmklipp på mej som "the pumkin".

Här är jag mig själv igen. Utan pumpa dräkten.






Idag har jag varit effektiv. Något som jag har väldigt svårt att vara. 

-Jag har hälsat på min chef och försökte lura henne och löne på pengar, men det gick inge vidare.
-Jag har varit och kollat på en bil som jag så gärna vill ha. Jag hoppas att allt går som jag vill och att den sen är min. Men det får vi ju se hur det blir med det. Jag ska bara inte ge upp, jag gör ju det om det inte går som jag vill.
Jag ska ha den bilen. Så är det bara!!!
- Jag har hämtat ut båtbiljetten. Hade inte behövt det för den var betald och allt men jag gjorde det ändå.
- Jag har vart och kollat på stövlar, Det gick inte alls bra. Några tips på ett par shyssta, enkla stövlar som man kan ha både till vardags och till lite finare tillfällen???
Vad har jag mer gjort då? ... Kanske inte så mycket mer än så. Men hela förmiddagen har gått åt.
Snart kommer Linnéa hem och då ska vi vara mycket effektiva ihop.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0