Monday morning


Tiden går fort när man har roligt!??
Den här helgen har bara dragit i väg. Jag har ju jobbat hela helgen, hade ju velat vart ledig men nu är det skönt att den är slut och att jag får vara ledig ihelgen som kommer.
I Lördags gick jag ifrån att vara blondin till brunett. Jävlar vad snygg jag blev.
Visst ser man lite blek ut när man har mörkt hår, men det finns ju solarium, brun utan sol och smink. Som tur är.
Det känns bra att vara brunett igen. Synd bara att det inte var nån som märkte det. Haha

I lördags hade ju Elin och Richard fest och jag blev nog lite för full.
Det var längesen jag var så full. Men jag hade skit kul.
Jag träffade min fulla lillebror på Hamnplan. Haha. Oj vad han var full. Men så söt och gullig.
Min lille lille ögonsten.
Annars tjatade jag på Linnéa om mat hela tiden. Jag var så hungrig och säkert jätte jobbig. Jag fick min mat till slut och sen gick vi hem och la oss.
Tack alla för en rolig kväll :)
Igår var jag väldigt trött. Vi vaknade halv tolv och jag var på jobbet klockan två. Det var skapligt segt att jobba men det gick bra.
Idag är jag nog fortfarande lite bakis. Hehe.


Ska till tandläkaren sen:s Jag har fått lite tandläkar skräck efter mina problem med visdomständerna.
Men idag ska min mun bara undersökas. Dom kommer hitta en massa skit i min käft. Inflammerat tandkött, många små hål. Ja... Jag är beredd på det värsta.

Nu ska jag vara ledig i två dagar. Vad jag ska njuta :)







Kommentarer
Postat av: jenny

Du är skitsnygg både som blondin och brunett!! Kul att du har blogg så man kan följa vad du pysslar med där borta på ön :) Hoppas allt är bra!! Kom snart och hälsa på igen! Pussss o kraam

2009-11-18 @ 10:33:40
Postat av: sandra

Du var dö het i brunt Stina. Tyckte det va nått annorlunda när jag kolla bilderna på FB:P

2009-11-19 @ 23:59:33
URL: http://sandralej.blogg.se/
Postat av: Anonym

Taaack tjejer. Jag känner mej ganska het asså :p Jag saknar er :(

2009-11-30 @ 09:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0