yesterday



Igår efter jobbet åkte jag och Linnéa ner på stan och inhandlade lite julklappar.
Det här året ska jag börja i tid för annars står jag där dan innan julafton och har nästan alla julklappar kvar att handla.
I år känns det som att det är fler jag ska handla julklappar till och då måste det börjas i tid.

Dom här snygga armbanden köpte Linnéa igår. Det blå till mej och det svarta till Linnéa.
Jag kanske skulle köpt ett brunt men det blev ett blått, passar ju till jeans.


http://humanityforall.com 350:- st på Friends








Igår kväll var jag bjuden hem till mamma på hudvårdsparty.
Det var produkter från Mary Kay.
Jag har testat en del produkter mot min feta och finniga hud men jag har kännt att det känns meningslöst att lägga ut flera hundra på produkter som inte ens funkar.
Men jag har gett det en sista chans. Igår köpte jag en rengöringsprodukt och en fuktighetskräm.
Om det inte funkar fortsätter jag med tvål & vatten.
Och jag är ju så dum asså. Vem som helst kan ju övertala mej med VAD SOM.
Den här försäljaren frågade oss alla om man ville gå med och bli försäljare, på heltid eller bara som en hobby.
Då frågade jag henne hur mkt tid det tar av en och hur mkt man tjänar osv.
Då sa hon att hon ville ta en fika med mej och berätta mer om det. Men jag ska Inte börja sälja. Jag får inte gå med på det. För jag har faktiskt inget intresse, ingen tid eller lust med det.
Om jag tycker dom här grejjerna funkar bra kan jag fortsätta med att köpa det men inte börja jobba med det.



Nu har jag sett Johan falk filmerna , 5:an och 6:an.
Jag vill se meeeer






Kommentarer
Postat av: Sarah

Då får du berätta sen huruvida MK var bra för dig eller inte.

Jag unnade mig faktiskt en riktigt lyxig ansiktsbehandling med hudanalys osv. för en månad sedan när jag var i LKPG. Hur underbart som helst, flera tusen kronor fattigare sitter jag nu här med en MYCKET bättre hy i fejjat. Slängde allt gammalt smink och köpte mineral istället! Mineral is the shit!!

2009-11-12 @ 12:11:30
URL: http://gundel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det ska jag tala om för dej Sarah om det var bra eller inte. MK är ju mest för äldre men jag tror det här kan funka på mej. Blev du fin i fejjat efter bara en behandligt??!!!! :o Vad är det för mineralsmink du köper? Ge ma råååd :)

2009-11-12 @ 17:30:19
Postat av: Sarah

Nej jag blev inte bra efter en behandling, men bättre.. Och nu efter att ha använt cremen jag köpte och tvålen jag fick så är hyn mycket bättre. Man märker om jag slarvat med detta direkt.. Förut hade jag alltid finnar, nu nästan aldrig..



Använder smink från ID, googla så får du se.. Vet inte om de har någon återförsäljare här på ön faktiskt. Det är allt annat än billigt men det räcker länge och det är konstaterat att det är bra för huden!

2009-11-16 @ 13:39:32
URL: http://gundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0