Baksmällan


Ihelgen var ju en annan lite ynklig pga av tjej problem och den där jädrans sprutan.
Men det värsta var nog baksmällan igår.
Vi åkte till Boge skogen i Lördags. Marie och Tobbe kom ut till oss.
Vi käkade jätte god mat. En underbart god gryta som Lena gjort och vår grymt goda vit choklad pannacotta med limemarinerade jordgubbar. Det lade sig gott i magen.
Det blev en mysig och rolig kväll ute på landet. Många glas jäger+ redbull och roliga sällskapspel.
Igår mådde jag så himla dåligt. Jag trodde inte jag kunde bli så mycket fullare än förra helgen men det kunde jag visst. Igår var jag alltså för det första jätte jobbig, jag var flummig, jätte trött, mådde illa och kände mej fortfarande full.
Jag ringde till pizzerian i byn och beställde pizza hos killen som bara sa "ja man" hela tiden.
Där på pizzerian såg jag en karta på väggen där det var ett land som hette Arabien.
När vi kom hem och hade käkat pizza och så så började jag prata med Tobbe om Arabien.
Jag var helt säker och är fortfarande det att det finns ett land som heter Arabien men han var helt bombsäker på att det inte finns ett land som heter Arabien.  Jag var lika envis som Tobbe och gav mej inte. Jag var oxå väldigt jobbig och flummig så Tobbe blev nog väldigt trött på mej.
Men vart kommer araber ifrån då? Vad har jag fått Arabien ifrån? Jag ger mej aldrig asså!!

Nu ska jag inte dricka på väldigt länge. Helgen som kommer är min arbetshelg så då blir det alkohol förbud.
Jag får nog gömma min vindunk.

Och nu börjar mina två jobbiga arbetsveckor. jobba 4, ledig 1. Jobba 3, ledig en och sist jobba 4.
Det är bare å bite ihop de.




Kommentarer
Postat av: Marie

Haha när ska vi ta och åka till Arabien du och jag??? Tobbe följer nog inte med =) Tycka bra mycke om dig Puss

2009-11-24 @ 22:28:49
Postat av: stina

HAHA ja kan vi inte? Dom verkar ju ganska roliga där nere och säger Ja man hela tin:) Men tobbe skulle följt med så får han se att det faktiskt finns ett land som Arabien:) Jag tycka ännu bättre om diiiii :p Pusss

2009-11-26 @ 15:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0