äntligen helg


Nu är det helg igen. Guu så fort den här veckan har gått.
Det känns som att det var igår jag var i Västervik, men det är en hel vecka sen!!
Det är skönt att det är helg, fast den här helgen är min jobbar helg.

Imorron får vi finbesök från el Stockholmo. Hanna kommer och hälsar på oss. Kul det ska bli å se na.
Och imorron kväll ska vi hem till Elin och fira henne. Hon fyllde ett år äldre igår:)

Mamma berättade härom dan att min storebror Leo kommer hit till Jul.
Jag blev jätte glad . Det ska bli så mysigt att få fira jul med han eftersom det var några år sen vi firade ihop.
Jag saknar dej bror min.





snyggebror ju
















Kommentarer
Postat av: Carra

Helg är det bästa som finns. men den vore ännu bättre om du va här hos oss! :) Puss

2009-11-13 @ 19:20:29
Postat av: Anonym

helg är det bästa. Jag saknar dej min älsking Carro. Puss på dej bästa du

2009-11-14 @ 22:54:10
URL: http://stinanasstromp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0