1:a advent



Efter jobb och en mysig julskyltning, avslutas denna dag med Julgröt, juleskinka och julemust. Så mysigt och gott.
Nu är det soffhäng som gäller och lite pyssel.


Igår var jag i pysselaffären och frågade efter siffror till blockljus , men det var helt slut för längesen.
Så jag hittade ett vaxfolie istället, och tänkte att jag kunde skära ut siffror.
Men jag är ju så petig och klantig så det kommer nog inte bli alls bra. Men jag ger det ett försöka.
Annars skiter jag i den moderna ljusstaken i år.


Jag köpte oxå en rosa tröja/t-shirt som det står sweet på. Jag älskar den.
Idag köpte jag en svart liten kjol, är tänkt att jag ska ha den på julafton, men det kan ju ändras. Söt var den iaf.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0