Skratt eller skam?

Igår skulle jag kvälls blogga men det blev inte så. Mammsen kom hit och drack jätte gott te och snacka lite.
Sen gick vi en promenad med hundarna.
Efter åkte jag bort till Emmy och drack kaffi och filmen a cinderella story gick ju på tv:n så jag fastnade där:)

Idag har jag jobbat. Kom hem för en liten stund sen.
Det var så konstigt att komma hem utan att ha mötas av en jätte glad Gizmo.
Idag har Gizmo inte varit hemma och han har inte varit hos en "dagmatte" Utan idag är Gizmos första dagis dag. Haha. Emmys mamma har ett hunddagis ute i Boge och där är han idag och leker med en massa andra hundar,
jagar säkert iväg alla höns och säkert alla alpacker med. Ska bli jätte kul att få höra om hans hyss idag.
Det är ju så att varje gång man lämnar bort den där lilla rackaren så gör han alltid nånting.
Drar iväg och jagar katter, juckar på allt och alla. Ja han är förskräklig ibland. Men en väldigt rolig hund.
Så nu väntar jag på att han och Linnéa ska komma hem.
Ska vi skratta åt hans hyss eller ska vi skämmas?  Återstår att se.

Ikväll ska vi ut till min moster Cia. Dom bygger " stuga " nånstans vid Lummelunda.
En stuga kan jag inte kalla det, utan mer ett modernt hus.
Min Moster och hennes man Peter bor i Sthlm men dom tycker om Gotland så mycket ( det förstår jag) så dom köpte mark här och byggde.


Den här klänningen köpte jag igår förresten. Billig enkel och snygg.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0