Mysig Kväll



Igår lagade jag och Älskling kytt med pära plus morötter, lök och paprika i ugn. Enkelt och gott.
Till det drack vi lutande tornet vin som jag tyckte var okej. Vi satt ute på ballen och det var hur mysigt som helst.
Efterrätt blev blåbärspaj med grekisk youghurt och honung till. Smarrigt:)






 





Sen kom Marie förbi, som man inte sett på år och dar. Vi hämtade upp Robert som ville leka med oss sen åkte vi ner till Nordestrand på Visby Beach club där jag drack ett glas Rosé, dom andra öl och alkoholfritt.
Vi satt där och myste och såg solen gå ner i horisonten.



Robert och Linnéa








Marie körde



Gizze var ju såklart me:)




Vi hitta en studsmatta:)












Vi var inte där så länge för vi blev sugna på glass och åkte till Glassbaren. Hallonsorbet och saltlakrits glass är nog dom godaste glasssmakerna  jag ätit. Så om ni är på glassbaren någon gång testa dom smakerna då tycker jag.
Sååååå gott. Sen gick vi omkring på hamnen och kolla på alla lyxbåtar.


Nu ska jag fixa och dona lite. Ikväll blire jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0