Lördags kvällens slut


Efter ett 7 timmars pass på jobbet kom jag hem och det första jag möttes av i dörren var ett glas rosé. Åhh tack,. 
Emmy var på besök så vi satte och snacka lite. Alltid kul när Emmsan kommer och joinar oss.

Vi mötte upp Sara med hennes Emil utanför Joda. Sara är en jätte go tjej vars mamma känner min mamma och vi umgicks väldigt mycket där ett tag på gymnasiet. Det var jätte roligt att träffa henne igen. Fast jag kände mej så himla trött och lite halvdålig. Kanske var lite smått tråkig men jag kände mej faktiskt inge pigg. Så det blev inte sent igår. kom väl hem senast tolv, så det var skönt att det inte blev allt för sent för då hade jag inte orkat kliva upp i morse.

Men jag var super trött när jag kom hem från jobbet idag så jag gick och lade mej en stund.
När jag vakna blev jag sugen på plockmaten Ernst gjorde i hans program på tv4 nu i veckan.
Så jag åkte iväg till Maxi (min favorit mataffär) och handla parmaskinka, avocado, kyckling, vindruvor och lite dippa med grönsaker. Jag gjorde inte allt som han gjorde men lite utav det och det var riktigt gott.

Nu ska jag dricka te och gräva ner mej i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0