Larver i sängen!!!

Ja det är precis det vi hade i sängen igår. Vi såg klart på Beck i sängen och när vi skulle säga god natt och släcka lampan hittar Linnéa två larver på sin säng halva! Fy fan vad äckligt!
Vi började skaka på alla sängkläder och kände oss jätte äckliga. Har nån vart med om att ni hittat djur i sängen?
Så äckliga är vi ju inte. Vi byter ju sängkläder och städar.
Det sluta iaf med att Linnéa sov på min sänghalva, så det var lite trångt men vem tycker inte om lite värme och närhet?

Ska strax gå och träffa prins Liam och hans mami. Längesen man träffa den där lilla krabaten.
Vi ska väl gå och kika i affärena. Och om jag känner mej rätt så bara tittar inte jag utan jag får nog med mej minst ett klädesplagg hem.

Men vi får se.


.








Kommentarer
Postat av: Isabelle

fyy fann men vad har ni för sängar eller täcken för jag vet om man har saker som är gjort av naturmatrial typ som carpe diem eller hästens så finns det larver i madrassen :(

2009-12-15 @ 16:33:00
URL: http://isabellewester.blogg.se/
Postat av: stina

Jaaa visst är det vidrigt? Fy fan asså så äckligt det var, nu levde inte larverna, utan dom var torkade. Men tänk att dom har kryllat omkring i vår säng???? Jo vi har nån bra madrass. Det är Vonnas säng ( Linnéas "styvmor". Vet inte vad det är men det är kronor på:)

2009-12-16 @ 11:38:09
URL: http://stinanasstromp.blogg.se/
Postat av: stina

Jaaa visst är det vidrigt? Fy fan asså så äckligt det var, nu levde inte larverna, utan dom var torkade. Men tänk att dom har kryllat omkring i vår säng???? Jo vi har nån bra madrass. Det är Vonnas säng ( Linnéas "styvmor". Vet inte vad det är men det är kronor på:)

2009-12-16 @ 11:39:04
URL: http://stinanasstromp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0