Go morron


Idag äre verkligen en god morgon. Klockan ringde halv nio men jag gick inte upp då utan låg kvar och drog mej ett tag i sängen. Tog en promenad med Gizmo. Kom hem och åt en stadig frukost på Havregrynsgröt. Nyttigt men inte så jätte gott.
Idag ska jag bara fixa lite innan jag börjar jobba klockan 2. Måste ringa lite samtal, betala räkningar och fixa hemma. Inte så kul men det måste göras.
Imorron är jag äntligen ledig och då har jag ingen lust med att fixa med såna tråkiga saker, för då ska det vara varmt så jag får lite färg på min bleka kropp har jag bestämt.


Jag följer ju Blondinbellas blogg och hon har skrivit ett inlägg om acne. sluta bry dig om din acne! Så jäkla bra skrivet. Alltså jag har inte haft acne men förra året hade jag lite problem med min hy, det bara blossade upp massa prickar men nu är det bra igen men det jag försöker komma till är att typ om man är blek då som jag är eller om man har finnar så känner man sej inte så snygg. Det känner väl alla igen. Då passar inga kläder och allt är bara blä rent ut sagt. Men va fan.. Man ska ju trivas med den man är. Man ska kunna ta på sej det man trivs i fastän man har en finne på hakan. Ibland är man så himla bitter och missnöjd med precis allt. varför? Om man har en dålig dag, visst men om man bara går och klagar på att man är tjock, på att man är ful, på att man har en prick lite här och där. va fan gör det då?
Jag ska börja intala mej själv att jag är snygg. Vad är det för fel på mitt utseende?  Jag ska sluta vara så missnöjd med allt. Jag ser ut såhär och jag kan inte göra så mycket åt det. Men att man beter sej lite hur som och är så jävla sur det kan man göra något åt. Om man är snäll och gullig så är man jävligt snygg. Det har jag lärt mej av min älskling.











 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0