Äntligen Fredag!

Så jäkla härligt att det är fredag och helg. Nu vill jag ha sol hela helgen lång och jag ber verkligen till gud " snäll gud geeee meeej sol , kom igen, okej om du inte kan fixa strålande väder men hallå lite , pytte lite sol "

I sommar har jag knappt fått nån bränna.
Det var en vecka då jag var brun men sen så har solen svikit mej. Jag tycker att det inte är någon riktig sommar längre.
Men nu är det bara en månad kvar tills vi åker till Grekland, LOVLEY. Och jag längtar jag.

Jaha och då vare allt helg. Äntligen sovmorgon och kanske sol då, hoppas.
Tills ikväll har jag köpt Rosé vin, jag har vart sugen på det hela dan. Så den flaskan ska drickas upp ikväll.
Tessan och Liam kommer förbi en sväng..om det nu blir så, man vet ju aldrig med den där damen.


Nu ska vi strax käka. Ikväll blir det " fläskfilé på två sätt " Linnéa delade filén i mitten och gav en bit till mej som jag får göra vad jag vill med och så tar hon en bit som hon gör vad hon vill med.
Det är så man gör när man inte kommer överens. Jag ska göra fläskfilé toast.
Det bjöd bästa Caroline på en gång i tiden och jag blev så sugen påt.



Imorron blire buschen för hela slanten. Kräft time. Mumma.

Just det, jag glömde ju berätta om kvällen hos moster. Guuuud vilket fint och mysigt hus dom har byggt,
Och vilken god mat vi fick då. Det måste jag tillaga hemma. Dom hade marinerat kyckling spett i creme fraiche och sweet chili sås. Svart qinoa ( hur det nu stavas) Grön sallad med avocado i och det bästa.... Vattenmelon sallad med brieost och timjan. Det var riktigt frescht och gott.
så det var alltså en mycket trevlig kväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0