Vi firade 2:a advent


Vi fick åka fin bilen ut till Hemse och se på damhockey
Sudret vann mot Linden.
Det är alltid kul att få se en hockeymatch och denna gång var det tjejer som spelade.
Jätte duktiga tjejer.


Julmat ala Stina och Linnéa.
Vi bjöd Tobbe och Marie på mini julbord. Behövde inte laga så där värst mycket för Linnéa tog hem skinka, fårfiol och rödbetssallad från i Lördags när hon var på julbord. Men vi slängde ihop en jansson som blev helt perfekt och stekte små prinskorvar.
Det var kanongott alltihop.


2:a adven
t avslutades med bio.
Vi alla 4 såg Luftslottet som sprängdes.
Åhhhh vilken bra film. Jag vill ha mer av den där Stieg Larsson. Snälla återvänd från de döda.







Nu åter Måndag och jag är ledig. Jag som hade tänkt att tvätta idag men det fanns inte en ledig tid på hela dagen. Måste alla tvätta just idag?
Får väl vända mina underkläder aviga och spruta parfym på mina strumpor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0