PIGGelin igen


Hu vilken hemsk morgon jag har haft. Jag trodde det var maginfluensa där ett tag men det är bara min hemska lingonvecka som börjat.
Men nu mår jag prima. Har fyllt min toma mage med frukost och försöker nu bli pigg med massa koppar kaffi.

I morgon ska vi ha julbord för våra föräldrar hemma hos oss.
Dom bjuder alltid oss på mat så vi tänkte att bjuda igen lite.
Och då får föräldrarna träffas oxå. Mamma ska ta med sin "nya" imorron, ska bli intressant ;)

Detta ska jag göra idag:

Hämta bord och stolar i från lokalen. ( eftersom vi har så dåligt med plats )
Plocka i ordning i alla våra skåp.
Städa min garderob, kanske rensa bort några klädesplagg ( om jag nu kan )
Gå en lång promenad med Gizzen i det härliga vädret.
Köpa en kolsyre patron.






Kommentarer
Postat av: Anna

Haha rensa garderoben :) Jag tar gärna emot plagg som damen inte önskar! Kram ses snart

2009-12-18 @ 16:02:47
Postat av: Anonym

Haha jaa du Anna. Jag har en helt proppfull låda i garderoben som behöver rensas ur. Använder aldrig dom kläderna, men jag har ju så svårt att ge bort det, tror alltid jag ångrar mej och kommer börja använda det igen, men du ska få vara den första som får ta vad du vill ha (när jag väl har rensat det vill säga ) :) Ses snart. Kramar

2009-12-18 @ 16:30:33
URL: http://stinanasstromp.blogg.se/
Postat av: Saadet

Najs blogg du har! ska vi följa varandra på bloglovin?

2009-12-19 @ 00:51:51
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0