otursdan

I morse blev jag väckt av några kriminella unga killar. Dom var ute efter mej och hotade mej till döds.
Det var den mardrömmen tror jag som gjorde att jag vaknade på helt fel sida i morse klockan 05.30.
När jag kom till jobbet så önskade natt Cacca mig God Jul och jag svarade : mmm.. Då sa hon : God jul på dej oxå.
Oj förlåt. GOD JUL :)
Lite trött asså och det har jag vart hela dan.

Vid lunch kom min snälla underbara lillebror och hämtade min hemnyckel så han kunde gå ut med Gizmo och vara med han. Han är guld värd min lilla gosebror. TACK för att du finns.
Men han har haft riktig otur idag:( När han skulle åka hem nu i eftermiddags så fick han inte upp det frysta låset på hans bil. Han höll på i minst fem min, tills nyckeln gick av. Så halva nyckeln sitter kvar i låset!!!
FAN vad jag tycker synd om han. Men vad ska man göra om man inte har nån extra nyckel eller om man inte kan få ut halva nyckeln ur låset?
Han får nog parkeringböter oxå. Där han står parkerad får man bara så i 2 timmar. Stackaren :(

Och jag idag då!! Jag var helt bombsäker på att jag hade satt upp en tvättid.
Så Linnéa sorterade tvätten och gick ner i tvättstugan.
Tror ni inte jag hade glömt skriva upp oss då??????

Jag blir så trött på mej själv asså.


Nu är jag mätt som bara den efter en gooo pasta carbonara. Ska slå in lite julklappar som jag har handlat idag till Gizzen, Taco och Nellie.  Idag köpte jag den där tomteluvan till Gizmo. HAN HATAR DEN.
Och den sitter skit konstigt, åker av hela tin. Bara skit juh.
Får slå en rosett omkring hans lilla korvkropp istället.


Om en timme ska jag se Anna Anka som jag nu missat varje kväll.
Jag måste få se fastän jag inte är så förtjust i na.
Men hon är ju så jävla störd, sånt är kul.






Pusssss på er alla mina sötnosar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0