Morgon pigg

Jag var minsann uppe med tuppen i morse och tvättade.
Och när jag kommer ner med den första tvätten till tvättstugan kommer vaktmästaren in och tittar lite på tvättmaskinerna, klagar lite över att nån inte har städat efter sej sen börjar han prata om ingenting.
För en gång skull var jag trevlig mot han. Men varför gå in dit när jag har tvättid bara för att titta till tvättmaskinerna?
Han är väldigt skum. Linnéa har oxå sagt att han alltid kommer när hon ska typ åka till jobbet. Han ska alltid prata och han ser bara så läskig ut.
Han ger mej kalla kårar. Eller så är han bara väldigt sällskapssjuk.


Ikväll blir det julbord på Wisby strand. Innan dess ska jag på möte.
Jag hoppas det blir en trevlig kväll med god mat.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0