Lucias dag




Är proppmätt efter all julmat som jag proppat i mej idag och fryser ihjäl så nu sitter jag med raggarsockorna på. Så skönt så.
Idag efter jobbet åkte vi ut till Micke, Charlotta och Ville. Micke bjöd hela sin familj plus oss på jultallrik.
En får tacka och buga.
Det bästa av allt var att få träffa sötaste Lilla Ville. Han är en så himla söt bebis.
Idag hade han en liten tomtedräkt på sej och en tomteluva, såklart. Det är ju Lucia.






Ihelgen har ju jag jobbat och stått i. Men har jobbat dag turer så igår efter jobbe åkte jag hem till mommsan och Sonny. Mommsan hade köpt smörgåstårta. Guuudars vad gott. Hon vet vad sina "barnbarn" vill ha:)


Och igår kväll hyrde vi Public Enemies med snygg Depp.
Såna filmer som den brukar inte jag hyra men vi hittade ingen annan film som verkade bra och eftersom Johnny depp är en riktigt bra skådespelare så blev det den filmen.
Den kan få 3 stjärnor av 5.




Idag tänder vi det 3:e ljuset i adventsljusstakarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0