Lucia firande




Idag ska det firas Lucia.
Jag har redan hunnit med ett luciatåg, på Liams dagis med supersöta små pepparkaksgummor/gubbar, lucior och små tomtenissar.
Liam var en jätte söt tomtenisse. Men han var sååå trött så när alla barnen sjöng, satte han i en vagn och sov:)


tomtenissen med sin mamma


Nu är jag på fötterna igen. Igår var jag sååå dålig. Jag mådde inte alls bra och jag skyller på spriten.
Det var dens fel :) Jag blandade både vin, sprit och cider. Det är FARLIGT.
Men mitt smarta jag drog i mej två glas vin innan jag gick i säng. Det var inte så himla smart.
Ska vara alkoholfri tills nästa helg iaf. Jag vill inte må så där igen.
Men gud vad kul jag hade på personalfesten.
Stämmningen var på topp. Det var super god mat ( inte julmat som jag trodde ) Banden som spelade var skit bra. Ja vi hade skiiit kul.
Andra personal/julfester som vi har haft har varit så tråkiga. Men den här gången lyckades dom verkligen. 




Nu ska jag spendera en hel helg på Fältis. Det känns som att det var längesen jag jobbade nu.
Kan vara skönt att göra lite nytta.
På söndag ska vi till Micke, Charlotta och lilla Ville på jultallrik. Mysigt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0