lillebror & syster dag


Igår kom min lillebror hem och gjorde mej sällskap.
Jag bakade brödmuffins som vi smockade i oss och drack te till det.
Jag blir så glad när min lillebror frågar om han får komma förbi och hälsa på.
Robin är en sån lugn och snäll person.
Så om man känner sej stressad (som jag ofta gör) så är det bra att vara i hans närhet.




Efter jobbet kom mamma som oxå fick smaka på mina små bakverk.
Jag gick med henne en bit hem. Det är så skönt ute nu när det är snö.
Men jag tror det håller på att töa bort!!!! Då blir det blask och skitigt. Snälla snö, ligg kvar nu.

Igår var vi och handla inför Lördagen. På Lördag ska vi bjuda våra föräldrar på lite julmat.
Eftersom dom jämt bjuder oss på mat tänkte vi bjuda igen.
Så nu är det skönt att ha det gjort. Nu är det bara alkohol och lite dekoration kvar.

Ikväll blir det jobb för min del. Jag drar mej lite när jag tänker på vem jag ska jobba med.
Men om det blir nått gnäll så ska jag FAN säga ifrån. Jag måste lära mej det, istället för att gå och vara sur och irriterad pga av att jag inte kan säga ifrån så hon kan sluta och gnälla och påpeka allt.


I morgon när jag har bil ska jag åka och köpa en tomteluva till Gizzen som han ska ha på julafton:) Kanske ska köpa en tomtedräkt oxå.. Haha neej gud vad taskigt. Men tänk att det finns sånt för hundar!!
Men en tomteluva är ett måste. Han kommer bli skit arg men det struntar jag i :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0