susii med lis


Raaaap. Vi har precis käkat lite suuuussssii :P
Suschi bar har öppnat precis rakt över gatan och vad jag har väntat på att dom ska öppna.
Idag kom faktiskt Linnéa med förslaget att ta hem käk därifrån ikväll.
Hon tyckte inte det var nå vidare gott medans jag älskart asså.
Skulle inte kunna leva påt men nån gång ibland är det super gott.

Nu är det fredag och det betyder ledighet och att tömma vindunken.
Gud vad jag älskar mina lediga helger.


Vi har en "plussjobbare" eller vad man ska kalla henne på jobbet just nu.
Och hon berättade att hon pysslar väldigt mycket och att hennes favorit affär är panduro.
Det är en pyssel butik vid Öster Port.
På deras hemsida kan man skicka efter dockor som man får sy ihop själv.
Det kommer beskrivning och tyg och så syr man ihop dom här dockorna och stoppar upp dom med vadd som man köper bredvid då.
Bara en rolig grejj ju. Fast vad ska jag sen ha dockorna till då?
Jag kan starta eget och sälja dockor:)
Sickan fick just en lysande idé!!!



och titt en fågelskrämmare  :)


Nu ska jag mysa och se på IDOL såklart.
Skål och trevlig helg!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0