det var på tiden!



Igår såg vi "flickan som lekte med elden" Det var på tiden. Jag har ju så länge velat sett den, men det har aldrig blivit av. Men igår kom Tobbe och Marie så snällt med den filmen till oss. 
Nu ska vi planera in en dag då vi kan gå och se Luftslottet som sprängdes på bio.

Jag var inne en snabbis på BikBok igår och hittade så mycket fiiiint. Jag vill ha jätte många klädesplagg därifrån.

Typ som den här fast i svart.
Så söt så.





Och den här dåååå... Åhh ge ma!!





Bilderna är ifrån http://www.bikbok.com/ men där hade dom inte alla plaggen som finns i butiken. 
Det blir att tömma plånboken nån dag tror jag,  för jag vill ju så gärna haaaa.



Är det någon som har testat detta schampoo som alla pratar om??







En arbetsdag kvar. Sen blir det ledighet för min del. Jag längtar tills klockan 14.30 i morgon.


Kommentarer
Postat av: Isabelle

fina kläder! Ja jag har schampot och balsamet men jag vet inte om det är så bra som alla säger men jag börjar tro att dom är sponsrade att skriva det i alla bloggar. natacha, bingo och någon mer har jag sett skriver om det men varför skulle dom välja att använda ett shampoo från h&m??

2009-12-03 @ 22:05:13
URL: http://isabellewester.blogg.se/
Postat av: Anonym

Visst är det fina kläder, men den svarta klänningen är finare än den vita. Det syns ju inte på bilden att det är stora "diamanter" på framsidan. Jag vill shoppa en massa snygga kläder nu, inge bra så här innan jul. Är det inge bra bella? Magdalena Graaf bloggar oxå om det schampoot och att det är såååå bra. Hmm.. Du tycker inte det är nått speciellt då? Vad kostar det då? Pusss <3

2009-12-04 @ 15:16:32
URL: http://stinanasstromp.blogg.se/
Postat av: Jenny

Testa frisör-shampoot och balsamet TREsemmé istället som har börjat säljas i vanliga affärer typ som ICA,Coop mm. Jag har precis börjat använda det och tycker att det är jätte bra, luktar gott osv... :) Flaskorna är stora (900 ml) och just nu så har dom kampanj så man får både ett shampoo och balsam för priset av en, jag köpte för bara 85 kr!! Jag vet inte vad andra tjejer tycker men jag tycker det är super att balsamet är lika stort som shampoot (jag använder mkt balsam :), hur ofta händer det? Ett litet tips från mig som alternativ till Glow (som förövrigt jag har hört ska lukta väldigt gott men har inte provat själv)...



Hoppas allt är bra med dig gumman!! Har ni fått någon snö på Gotland än? Stor puss o kram o trevlig lördagskväll!!

2009-12-05 @ 17:17:11
Postat av: Anonym

Jag har nått annat schampoo plus balsam som oxå är i stora flaskor och har nyligen komit ut i dom här vanliga affärena. Men jag tycker balsamet är helt värdelöst, jag tar i mer och mer balsam i håret men hårtrasslet reder inte ut sej riktigt. Men jag ska testa det som du sa Jenny:)

Nej ingen snö har falltit här ännu, men jag väntar:) Har ni fått nå snö? Hur är det? går det bra med pluggandet? Miss you. Puss och kram från mej

2009-12-06 @ 00:44:36
Postat av: Isabelle

det shampot jenny pratade om passade inte mig.. fick finnar typ i hela hårbotten.. det andras glow shampot kostar typ 30 kr st

2009-12-06 @ 08:57:46
URL: http://isabellewester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0