det var den julen


Och det har vart en himla mysig och lugn jul med pensionärer, arbetskamrater och min kära familj.

Och fin fina julklappar har jag fått.

- En kamera (som tyvärr var helt fel, men ska byta den till en sony dsc-w190. Jag hoppas det är en knäpper bra bilder)
- En liten söt väska
- En locktång
- Påslakan
- Strumpar
- Pengar
- Presentkort
- Biocheckar
- En moccamaster
- Dvd flickan som lekte med elden.
- En tårtspade som är formad som en klacksko
- Snapsglas
- Örhängen
- Parfym
.. och en massa smått och gott


Nu ser jag fram mot min ledighet. Är ledig en hel vecka och det ska bli så grymt skönt att bara få ha lite semester.
Just nu har vi Robert på besök. Så snart blir det filmmys.
I morgon ska vi träffa Tessan och Liam. Försöka hitta nått fint till Linnéa som hon kan ha på sig på nyår.
Jag har redan hittat min nyårs outfit. Men det var inte lätt att hitta några fina kläder nu när det är REA överallt.
Jag ska inte vara så här sent ute tills nästa år. Då ska nyårs blåsan vara inköpt innan jul.


vi hörs och kanske syns.


 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0