cosy


Min Lördagkväll har jag spenderat hemma hos bästa Gotlands Tjej Marie.
Vi har ätit goo mat och smockat i oss (eller jag har smockat i mej) en massa chips, godis och glass.
Vi har haft en mysar kväll och legat som två paddor i deras sköna soffa.
Och när Tobbe kom hem så spelade vi lite wiii ihop. Jag är så grym på det där :)
Jag har brytit mej in i deras Rosé box, jag undrar nu hur länge dom har haft den egentligen?!! Jag menar , man dricker ju inte rosé så här års??
Så jag är lite på pickalurven jag. Men det ska bli skönt att snart få krypa ner under täcket och Sova.


Men först måste jag gratulera min underbara söta lilla vän Caroline som fyller 23 år idag.
GRATTIS hjärtat mitt.







Good night sweethearts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0