aj aj oj oj



Jag har så in i helvete ont i mina ben och knän. Guuud jag gråter snart och värre blir det ju kallare det blir.
Förut käkade jag tabletteter, men jag är ingen piller människa så jag avskyr att knapra piller.
Så jag har gått och haft ont i kanske två år från och till.
Jag får stå ut med det.

Nu har vi precis avnjutit en god kyckling gryta och svärmor är här på besök.
När hon kommer hit frågar hon alltid om vi har nått godis. Vi har inte haft nått hemma nu på ett bra tag,
vilken tur att jag kokade knäck igår då.


Idag kommer det inga bilder för jag ser ut som ett lika på dom bilderna som tagits.
Uscha. Kanske ska ta och lägga mej i ett solrium snart.


Jag önskar att något roligt händer snart.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0