a day off


Dagen igår blev mycket bättre när jag kom till jobbet. Jag jobbade med Gunilla och hon är ju så himla rolig.
Man kan inte ha det tråkigt när man jobbar med henne. Sen hade vi en väldigt lugn och skön kväll på jobbet och det kan behövas om man är lite trött och sliten.
Idag är det min lediga dag denna vecka.
Ska försöka gå på stan med Marren nån dag och se om vi hittar nån fin festblåsa till julfesten som är nästa vecka.
Eller vad ska man ha på sej när man går på nått sånt?


Någon av de här kanske? Men vilken färg?



Eller ska man ta fram en gammal trasa från garderoben ist och lägga pengarna på en het nyårsklänning?







Nu är min adventsljusstake helt klar. Bättre sent än aldrig.
Jag blev ganska nöjd faktiskt. Ska kanske köpa några färgglada stenar. Vi får se.




Om jag kanske ska ta mej en dusch sen åka iväg och göra mina ärenden.
Sen kommer Mathilda förbi på en fika.
Jalla jalla

Kommentarer
Postat av: Isabelle

vad duktig du är stajna wajna! Vet du att jag gick till kvantum för att köpa siffror åt dig för jag visste att dom hade det där men dom var slut, då tog jag vagnen och gick till mio, hemtex och blomsterlandet, förstår du vilken motion jag fick och resultatet var att dom slut i hela stan och jag som hade skrivit ett långt brev till dig men det får du ändå! Puss

2009-12-02 @ 11:29:10
URL: http://isabellewester.blogg.se/
Postat av: Anonym

Meen åhhh vad du är gullig bellsan:) Tänk att du gjorde det för min skull och så fick du motion på köpet:) Jo jag vet, dom har tagit slut fort. skulle vart ute i god tid men tänkte väl inte på att folk skulle handla alla inte :) Tyckte du inte det var helt okej då? Pussss gulliga du<3

2009-12-03 @ 15:01:25
Postat av: Isabelle

Jaa jag tyckte att det blev jätte fint ändå.. du är så pysslig du.. Puss på da

2009-12-03 @ 15:37:05
URL: http://isabellewester.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh vad du är gullig Bellsan:) Men jag vet dom tog slut så himla fort, är alltid ute försent, men tyckte du inte det blev ganska bra ändå?? Tänk vad bra då fick du lite extra motion oxå:) Jaaa jag vill ha brev, när kommer det:)?? Puss gulliga duuu <3

2009-12-03 @ 16:45:14
URL: http://stinanasstromp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men hallå!! Det blev två svar...(???) Du är ju oxå pyssiga Pyssling :)

2009-12-03 @ 16:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0