3 days left


Ursäkta mej för att jag är så himla dålig på att uppdatera mej.
Men här kommer lite info om mina tre dagars ledighet.


I fredags kväll kom svärmor och lämnade granen. Jag tycker den är jätte fin.
Men dom andra som har sett den tycker den är sne och att den ser ojämn ut. Äsch en julgran ska inte vara helt perfekt, då kan man lika gärna köpa en plastgran. 

Julbordet i lördags blev verkligen lyckad. Maten räckte och jag tror alla blev mätta och belåtna.
Vi spelade sällskapsspel som min tävlingsinriktade mamma och Dan vann. Bra gjort.
Blev dock lite för mycket alkohol för vissa. Men jag lyckades sköta mej fast jag drack lite för mycket.
Jag fick lida för det dan efter istället.
Det var mysigt att ha våra föräldrar här. Kul att få bjuda dom på lite käk för en gång skull.
Men jag tror inte jag ska laga så mycket julmat till nästa jul. Det får räcka med en färdig kokt skinka som jag bara ska griljera. Sen när en får barn och så då måste man ju laga en massa julmat, göra massa godis och bli en riktig bullmamma. Men det får vänta.




Igår blev det bakishäng med Tobbe och Marie. Blev filmtittande. En Wallander och en annan skit rolig film (som jag inte vet vad den hette )
Det var jätte bra filmer iaf.

Och idag är det Måndag. Bara 3 dagar kvar till Julafton!!
Jag ska vara ärlig och erkänna att alla julklappar inte är köpta ännu. Men jag vet inte vad jag ska köpa.
Ingen som kan hjälpa mej heller!!! Fan, vad svårt det ska vara då att köpa nått till grabbar.
Två olika grabbar dessutom.
Men jag kommer nog på nått i sista minuten.


En av dom snyggaste, roligaste och bästa skådespelerskorna avled igår. Bara 32 år gammal.
Väldigt tråkigt och sorligt.

RIP
Brittany Murphy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0