Regnrusk och höstvindar


Igår beställde jag äntligen ett par gummistövlar från tre torn och två plastklockor, en var till mej och Linnéa.
Det var värsta REAN. 250 st för klockorna ordinarie pris 1000:- st. och 100 spänn för gummistövlarna.
Längtar tills jag får grejjerna.
Vet ni vad jag vill ha? Ett helt regnset. Jacka, byxor och en MÖSSA (skratt ) Visst hade det vart fint?

Vart tog sommaren vägen egentligen? Den bara försvann. Ska man behöva stå ut med detta oväder hela hösten nu.
Jag tyckte det var jätte mysigt igårkväll när man hörde hur regnet smattrade på taket men den mysfaktorn ska man känna i oktober.Inte nu!
Sommaren kom tillbaka!

Idag ska jag vara med Liam hela dagen och ska shoppa "lite" , så det kvittar om vädret är halvdåligt.


                                                                   Lille tussen har badat 

    
                                                                
                                                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0