Utflykt till Lummelunda



Gårdagen var himla bra. Linnéa kom med en super bra idé. " Vi åker ut till lummelunda och har picknick !?! "
Förstå att jag blev överlycklig, jag som har tjatat och tjatat om picknick men det har lixom aldrig blivit av.
Men igår blev det det. Jag gick och köpte picknick mat.
Gjorde sallad och fixade mackor och när Linnéa kom hem från jobbet igår åkte vi ut.
Vi hittade ett jätte mysigt ställe vid stranden som vi slog oss ner på. Gud så fint det var där. Dit ska vi åka fler gånger.
Sen åkte vi en liten bit, Linnéa visade mej vart hon hade växt upp. Jag hade ju fått en helt annan bild av det i mitt huvud. Så det var ju lite kul att få se.


När vi kom in till stan åkte vi till mommsan och Sonny ( alltså Linnéas mormor och hennes man ) Vi tigde till oss lite kaffi. Åkte och hyrde Wallander filmen Hämnden. Sen burra vi ner oss i soffan med mysarkläder.

 
Idag ska jag ta och fixa lite saker. Skicka iväg ett paket som inte blivit av ännu, så det måste jag verkligen göra idag. 
Det blir nog en promenad på strandpromenaden efter det.

Sen jobb 13-21

 
               












         




 
             









                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0