slurp


Frukosten är uppäten och mätt är jag. Morgon promenaden är avklarad och pigg är jag.
Idag gick jag och Gizmo i innerstan på promenad, gick och tittade lite genom fönstrerna om jag såg något snyggt.
Just nu försöker jag hålla mej ifrån alla klädaffärer för jag vet ju att så fort jag får syn på något snyggt följer det med mej hem. Så är det bara och så kommer det allitd vara.
Så just nu försöker jag att inte gå och shoppa upp alla pengar med detsamma utan tar lite i taget.
Men har faktiskt inte handlat något sen ... förra veckan tror jag (skratt) Så det är väl dax nu tror jag.
Nu är underkläder och en fin badhandduk ett måste jag har på min inhandlingslista. Så det får jag prioritera.
Jag har hittat ett jätte gulligt nattlinne på H&M som jag så gärna vill ha!
Ja.. vi får se om det blir en runda idag på stan.

Igår åkte jag och hyrde film. Det var filmmysaväder och jag hade hoppats på att hitta någon bra film. men det fanns inga bra filmer. Fast eftersom jag var "tvungen" att ha en så blev det en värdelös film som heter " hopplös & hatad av alla "
Jag råder er att inte hyra den.

Till lunch idag vill jag äta kantareller. Jag fick en påse av min snälla arbetskamrat igår.
Så nu ska jag leta upp något gott recept.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0